Alla inlägg den 6 maj 2011

Av drommenomenfamilj - 6 maj 2011 19:52

"Man kan ta tjejen ur bondhålan, men inte bondhålan ur tjejen"


Detta är J:s kommentar då jag envisas med att år efter år följa "Bonde söker fru"! Mitt absoluta favoritprogram! Och jag vill då tillägga att jag aldrig annars kollar på realityserier utan mest amerikanska, riktigt bra serier som "Dexter", "Weeds", "Six feet under", "True blood", "Brothers and sisters",  "Justified", Greys", m.fl Så min addiction av detta program kan helt enkelt inte bero på dålig smak. 


Skit samma varför jag älskar detta program! Ikväll är det hursomhelst dags för första presentationen av bönderna kl.21.30 på tv 4. Så är ni singlar (vilket många som läser denna blogg förmodligen inte är) så slå på tv:n och se om er drömprins finns därute i någon liten idyllisk håla någonstans i Sverige.


Själv så tänkte jag fortsätta ägglossa, äta en påse godis och drömma mig bort till den dagen då jag själv har en liten familj och ett litet gulligt lantställe i någon lite bondhåla att spendera somrarna på. Aha - där har vi det! Det är alltså anledningen till min addiction...


....drömmen om en familj. 




 

Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards