Alla inlägg den 26 februari 2011

Av drommenomenfamilj - 26 februari 2011 18:00

Det här med youtube och videoklipp på bloggen är ju grymt! Har inte riktigt "upptäckt" det förräns nu. Har hittat en animerad liten film om hur IVF-proceduren går till:




Idag har vi fått besök av några i familjen som ringde och bjöd in sig själva! Jättebra! Precis det som funkar bäst för mig nu! Tack snälla ni! Är fortfarande lite dålig på att åka och hälsa på människor...eller det har väl i och för sig varit så under en lång period. Därför är det skönt när jag blir lite "tvingad" till det. Blev ju också då tvungen att ta mig ur tv-soffan vilket var skönt. Fick även energi till att baka kakor och ge mig ut på stan en sväng och gå några ärenden. Så detta har varit en bra dag. 


Ikväll är det sista kvällen med bara en spruta. Imorgon ska jag ta ytterligare en spruta - orgalutran - som förhindrar att ägglossningen sker för tidigt. På måndag blir det blodprov och på tisdag ett ultraljud för att kolla till så äggblåsorna växer som dom ska. 







Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards