Alla inlägg den 27 februari 2010

Av drommenomenfamilj - 27 februari 2010 11:21

Idag kom det - allt det onda som legat och grott under en tid kom ut i morse. Så blir det alltid, har lärt känna min kropp ordentligt vid det här laget...gråten och tårarna vill aldrig ta slut...


...jag känner mig arg, ledsen, frustrerad, förbannad, hjälplös.....ja ALLT!!! Jävla skit!! Varför ska vi behöva gå igenom det här helvetet????Varför ska någon behöva göra det??? Två människor som älskar varandra mest av allt och det enda de vill ha är en familj??????VARFÖR??? Det är så jävla orättvist!!! Livet suger!! Och vad ska man göra om det aldrig kommer fungera?? Gå och dö? Nej, det kan man ju inte! Hur fan ska man orka?? Fortsätta gå och leva i skuggan av alla jävla lyckliga små familjer överallt och vara bitter resten av livet för att vi inte fick vara som dem?? Hur kommer det bli?? Varför ska vi vara det tionde paret som det inte lyckas för? Jag blir så ARG!!!! Skit är det!! Bara skit!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards