Alla inlägg den 15 maj 2010

Av drommenomenfamilj - 15 maj 2010 18:53

Vilken fantastisk dag det har varit idag! Rena rama sommarvärmen! Hoppas verkligen att solen har kommit för att stanna nu. Mer såna här dagar tack!


Idag känner jag mig oförskämt pigg faktiskt och tröttheten från igår är som bortblåst. Idag tog J och jag en liten längre promenad runt kvarteren för att jag skulle få röra lite på mig. Vi gick och köpte en glass - årets första för min del. Det blev en gammal goding - piggelin! Gud vad gott det var! Sedan har vi ordnat och fixat lite ute på balkongen, och vi passade även på att avnjuta årets första lunch därute idag.


Jag försöker febrilt undvika att leta symptom, men det går sådär. Paniken kryper närmre och närmre. Jag hatar att ruva!! Att bara vänta och vänta på att få antingen ett positivt besked som för alltid kommer att förändra livet eller ett besked som gör så att hela livet återigen rasar samman. Vilket jävla straff denna väntan är! Som om inte vi barnlösa är med om elände nog! Åh, jag vill veta! Nej, jag vill inte! Jag vill! Vill inte! Positivt? Negativt? Positivt? Gaaaahhhhh!!!!!


Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards