Alla inlägg den 24 februari 2010

Av drommenomenfamilj - 24 februari 2010 17:15

Vilken fin vinterdag det varit här idag - har varit ute med barnen på jobbet idag och stod länge i solen. Det var väldigt skönt - är i starkt behov av solen nu känner jag. Den får mig alltid att må bättre. Kanske borde åka iväg på en solsemester - det skulle nog göra oss gott. Fast å andra sidan är det nog en ganska dum idé att bränna vår buffert på en solsemester nu när J slutar jobba på fredag. Vi får nog avvakta lite och se hur det går för honom att frilansa innan vi tar några förhastade beslut.


Dom där kramperna i äggstockarna kom tillbaka innan jag skulle lägga mig igår. Vi kollade runt lite på nätet och tydligen är det vanligt att man kan få ont efter en behandling. Precis som jag trodde. Har dock inte känt så här förut men som sagt ingen gång är den andra lik.


För övrigt väntar vi på att få alla våra journalpapper ifrån våra behandlingar hemskickade ifrån Carl von linné-kliniken så att vi kan skicka dom vidare till fertlitetscentrum inför våra landstingsfinansierade försök - som vi verkligen, verkligen, verkligen, verkligen hoppas att vi slipper göra. Vi ska också fylla i en hälsodeklaration som ska skickas med. Detta är tredje stället våra papper skickas till nu - först Sofiahemmet sedan Carl von linné och nu fertlitetscentrum...suck...


Förresten - vad tror ni om detta? Är det värt att testa kanske?


http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article376627.ab


Gick ju på zonterapi förra våren - utan framgång. Kanske akupunktur vore något? Vad vet jag...jag greppar efter halmstrån kanske?








Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards