Alla inlägg den 2 juni 2011

Av drommenomenfamilj - 2 juni 2011 18:34

Förstår att folk bara vill oss väl när dom kommer med tips och ideér på hur vi ska lyckas bli gravida. Men jag blir bara så trött ibland på alla som har ett behov av att uttala sig i denna fråga utan att ha en jävla aning om vad dom pratar om..


Och med all rätt anser jag mig att få känna på det här sättet...efter fyra års barnlöshet, fyra års egna försök i sängkammaren, utredningar och undersökningar i all oändlighet och av alla dess former, åtta misslyckade IVF-försök med flera av landets mest kompetenta läkare inom provrörsbefruktning...


...fasen också, att vi inte tänkte på att käka lite p-piller planlöst! Då hade ju allt löst sig!! 


Skrivet av:

3barnSNACKAR

Onsdag 1 juni 21:42


"Hej ja läste bara lite och jag tänkte bara säga hur min "oförklarligt" barnlösa morsa gjorde.... hon fick tipset av en läkare på gamla goda 60-talet.... Är p piller i typ två-tremånader lite planlöst hursom helst. Kroppen får en chock och kommer i otakt...även med sin envisa bli gravid-vägran och vips så har ni bebis. har ni ej provat? gör det jag vet flera son har barn idag tack varde denna metod!"

Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards