Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av drommenomenfamilj - 24 augusti 2010 22:52

Efter ett långt och välbehövligt sommaruppehåll tar jag nu upp IVF-bloggandet igen! Kände dock att jag var tvungen att göra lite estetiska förändringar på sidan - den var hemskt dyster förut. Liksom jag. Så är inte fallet längre. Sommaren har förändrat mig. Äntligen ser jag lite ljusare på framtiden. Äntligen har jag fått upp ögonen för andra möjligheter - möjligheter som jag för bara ett par månader sedan aldrig i mitt liv trodde att jag skulle överväga ens. Det finns faktiskt andra fantastiska sätt att bilda familj på - andra sätt som inte förutsätter att man är fertil. Sätt där man kan ge fertiliteten fingret för gott! Vi är inte där helt och hållet ännu - men det ger mig ro i kropp och själ att jag känner en viss smula förväntan även inför en resa som denna. 


Nästa vecka är det dags för första mötet på nya kliniken - Fertilitetscentrum i Stockholm. Vi har bestämt oss för att försöka igen - detta blir IVF nr 4.




Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards