Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

HEJ DÅ PÅ ETT TAG...

Av drommenomenfamilj - 3 juni 2010 20:00

Har inget mer att skriva. Vår kamp är över för denna gång. Drömmen är borta och kvar är vi - utan barn. 


I början av september har vi ett möte inbokat med vår nya klinik - Fertilitetscentrum här i Stockholm. Om vi orkar ta nya tag då. Det vet vi inte. Nu känns nya försök VÄLDIGT avlägset. Nya läkare, fler undersökningar, blodprov, mediciner, sprutor, nässpray, hormonrubbningar, hoppfullhet, tårar...är det värt det? Ja, förmodligen. 


Kära fina och fantastiska bloggläsare, tack som sjutton för att ni varit med och stöttat mig och oss på den här resan. Nu tar jag ett sommaruppehåll och måste på något sätt försöka börja leva igen. Hur det ska gå till? Ingen aning.  


I september börjar vår kamp igen...kanske. Hoppas ni hittar tillbaka hit då! 


Kram på er alla! 

 
 
avlängtantilldig

avlängtantilldig

3 juni 2010 21:50

Sköt om dig, försök hitta kraft och var snäll mot dig själv! Önskar er all lycka till i september om ni bestämmer er för att satsa då igen.

http://enmammautanbarn.blogspot.com

 
TeachGirl

TeachGirl

3 juni 2010 21:58

Jag hoppas att du kommer att ha en bra sommar, trots allt. Det kan vara bra att ta en bloggpaus, och försöka komma ikapp med sig själv och varandra.

Vi finns här, när och om du känner att du vill komma tillbaka. Kram!

http://varforinteviocksa.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

3 juni 2010 22:29

Ta hand om er i sommar och försök att njuta så gott det går och ladda ny energi. I sept kommer ni vara redo för kamp igen, det känner jag på mig! Många lyckönskningar och kramar från Camilla. Ps; hoppas jag hittar er igen då...men förhoppningsvis är du kvar på samma bloggadress!? Vill ju vara med och stötta er då med! Ds:

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
Tea

Tea

4 juni 2010 06:39

Hoppas att du får en härlig sommar och har nya krafter i höst! kram

http://langrean9manader.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena

4 juni 2010 11:28

Hej M. Jag förstår att det är tungt just nu, men jag tror att ni behöver nog ta igen er och samla nya krafter. Tänker på och lider med er. Ha det så gott i sommar och hälsa J. Kram kram

 
Ingen bild

Johanna

4 juni 2010 16:52

Ni har varit så tappra! Önskar dig och en lugn och skön sommar.

 
Dhilal

Dhilal

5 juni 2010 19:10

Jag kunde inte hålla tårarna att falla när jag läst din berättelse för att jag har gått igenom allt du har berättat. Sex försök IVF men misslyckad

http://abcd

 
Anna

Anna

9 juni 2010 20:18

Ta hand om varandra!
Ha det så gott i sommar så ses vi till hösten!
Många varma kramar

http://www.minlangtanefterdig.blogg.se

 
IVF karusell

IVF karusell

12 juni 2010 23:18

Hej! Måste få fråga - av de fyra ägg som frystes ner under ert första IVF. Är alla redan använda? Läste igenom din presentation och fick bara för mig att de inte är använda?

Blir så ledsen när jag läser det du skriver - känner igen många känslor och tankar!
Hoppas du/ni orkar komma på fötter igen!!

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

 
Ingen bild

JL

7 juli 2010 16:23

Kör på i höst, ge inte upp, det lönar sig

 
Ingen bild

anzo

11 augusti 2010 22:38

Första gången jag är här och det känns som att det är jag själv som har skrivit dina ord. Vi är på samma ställe. 4 behandlingar gjorda och inget har fastnat. Jag har ingen egen ägglossning så kan inte försöka själva. Men vi får också perfekta ägg och ändå fastnar de inte. Livet är orättvist!
stor kram

 
Anna

Anna

18 augusti 2010 20:28

Saknar dina inlägg! Nu är det väl ändå höst;)
Kram anna

http://www.minlangtanefterdig.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av drommenomenfamilj - 12 april 2015 21:16


    Hej! Jag går in här emellanåt och ser att min blogg har besök fortfarande. Jag hoppas att den ger hopp till alla er därute som kämpar för en familj!  Det har gått några år sedan jag skrev här sist. Tvillingarna fyller tre år nu i maj. Ville...

Av drommenomenfamilj - 29 juli 2012 14:25


Torsdagen den 31 maj i v.34+2 blev vi föräldrar till världens finaste flicka och pojke! Lyckan är total!! E, flickan, kom ut först och vägde 2157 g och var 45 cm lång. Pojken, A, kom ut 11 minuter senare och vägde 2443 g. Båda var 45 cm långa. E...

Av drommenomenfamilj - 10 april 2012 12:56

Oj, känns som en evighet sedan jag var inne här och skrev. Tänkte uppdatera lite : ).   Två tredjedelar av denna fantastiska graviditet är alltså nu avklarade och jag är nu i v.28. Jag har varit sjukskriven heltid sedan v.21 p.g.a. ryggsmärtor oc...

Av drommenomenfamilj - 10 februari 2012 17:05

Tack ännu en gång för alla lyckönskningar! Ni är så fina!   Nu har vi tagit oss halvvägs igenom graviditeten - det är inte klokt vad tiden går fort! Mina tankar och funderingar hinner liksom inte med. Under alla dessa år som vi kämpat för detta h...

Av drommenomenfamilj - 14 januari 2012 15:01

...och tack och tack och tack!! Vad många och fina lyckönskningar och kommentarer! J och jag har läst igenom allihopa och är alldeles förundrade och glada över hur många ni är som följer oss därute! Tack snälla ni igen!   Hoppas också att vi ger ...

Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards