Alla inlägg den 6 april 2010

Av drommenomenfamilj - 6 april 2010 20:52

Har precis tagit kvälls-sprayningen. Herregud vad det sticker i näsan! Man vaknar verkligen till, det vill jag lova. Trodde nog att det skulle vara lite mer som typ Nezeril, fast det är väl helt enkelt lite starkare grejer det här.


Tänk att det här verkligen fungerar! Att mina ägglossningshormon stängs av enbart genom att jag tar lite nässpray. Hur funkar det egentligen? På något sätt så känns det som att det skulle krävas mer än så. Vi kvinnor, som är så sjukt komplexa varelser på så många olika sätt, behöver bara ta lite spray så vips - är våra hormoner borta! Gahhhhh....skrämmande.


Usch, nu har eftersmaken av sprayet letat sig ner i halsen och smakar konstigt och sticks. Känns precis som att jag har ont i halsen. (Japp - ni kommer få vara med hela resan nu och ta del av varje detalj - ni trodde väl inget annat  )


Imorgon ska jag hämta hem all min keramik som jag tillverkat på min keramikkurs. Den är nu äntligen bränd och klar - så då ska jag lägga upp lite bilder. Några av er har velat se vad jag haft för mig på min kursen, det uppskattar jag jättemycket. Ska bli roligt att se hur allt blev till slut efter bränning och glasering. Har ingen aning - alla glasyrer lever sitt egna liv och kan förvandlas på många olika sätt i bränningsugnen.


Nu - en kopp yogi-te. Och förresten - koffeinsuget finns inte det minsta spår av längre. Det där "ekollon-kaffet" dricker jag fortfarande men kan enkelt vara utan det en hel dag. Det känns skönt.





Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards