Alla inlägg den 5 april 2010

Av drommenomenfamilj - 5 april 2010 20:33

Har idag suttit och läst högt för J om vilka biverkningar man kan få av Synarela (som nässprayet heter). Och ju mer jag läste - ju längre ner i stolen sjönk J, stackaren! Eller vänta, det är ju faktiskt mig det är synd om? Nä, jag måste nog säga båda faktiskt. Hör här bara:


Huvudvärk

Sömnlöshet

Viktförändring

Ödem (svullnad)

Värmevallningar (på samma sätt som under klimakteriet)

Benskörhet

Förändrad sexuell lust

Minskning av bröstkörtlarnas storlek

Irriterade slemhinnor i näsan

Muskelsmärtor

Vaginal torrhet

Depression

Känslomässigt instabil

Acne

Äggstockscystor


J:s enda kommentar efter jag läst upp listan var:

 - Ja, vad gör man inte för att få ett barn?


Exakt - vad gör man inte? Man gör VAD SOM HELST! Så enkelt är det. I alla fall för oss. Frågan är väl egentligen bara hur LÄNGE man orkar göra vad som helst. Förhoppningsvis så blir detta sista gången...detta MÅSTE bli sista gången!!!





 

Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards