Alla inlägg den 18 mars 2010

Av drommenomenfamilj - 18 mars 2010 19:59

Tack och lov så vaknade jag upp imorse och kände mig som en ny människa! Alltså, jag var så himla dålig igår kväll. Jag låg inne på toalettgolvet och hade världens migränattack och var så sjukt illamående så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Jag bara låg där helt utslagen och stortjöt så J var till slut tvungen att ringa vårdguiden för att fråga om det kunde bli så här av koffeinbrist. Dom på vårdguiden var tveksamma och trodde att det kanske var något annat som var fel och rådde oss att åka in till akuten om det inte blev bättre. Men efter någon timma eller så började det ordna till sig lite - huvudvärken och illamåendet var fortfarande kvar men jag fixade att resa mig upp och försöka ta mig in till sängen. Blev nerbäddad av J som satt och klappade på mig och tog hand om mig så fint. Ja herregud, vilken kväll! Vet faktiskt inte vad det var som hände - har också lite svårt att tro att det var koffeinbrist som orsakade det där...men, men vad vet jag. Min kropp lever ju sitt egna liv och man vet aldrig var man har den.


Idag har jag i alla fall mått mycket bättre som sagt och varit så glad och nöjd över mina hälsokostdrycker! På morgonen blev det en kopp hälsosamt te och efter lunchen på jobbet blandade jag till mig en rejäl kopp med "ekollonkaffe". Hahaha - det blev en snackis kan jag lova! Men helt ärligt så var det faktiskt väldigt gott. Och till färgen ser det ut som vilket kaffe som helst och det lurar hjärnan lite. Helt perfekt! Detta kommer jag absolut fortsätta med - ett tag framöver åtminstone. Kanske inte resten av livet.


Yannoh instant - så heter det!

 


Gravid instant - finns det något sådant månntro?



Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards