Alla inlägg den 15 mars 2010

Av drommenomenfamilj - 15 mars 2010 20:52

Mår bättre idag och vårsolen har inte gett mig några fler sammanbrott  - tack och lov.


Men tydligen så är det här med vårdeppighet något som drabbar många - hittade denna artikel i aftonbladet idag:


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6781132.ab


Lite vårdeppig och barnlös kan ju helt enkelt inte vara en bra kombination! Inte så konstigt att det blev som det blev igår.


Hursomhelst, idag känns det i alla fall bättre. Bakar till och med bröd just nu och det brukar alltid vara ett bra kvitto på att orken och lusten finns där. Har blivit lite smått besatt av att baka bröd den senaste tiden - vet inte varför men på något sätt så mår jag väldigt bra av det. Både av bakandet och av ätandet! Det ger lite ro i min själ på något konstigt sätt. Lite på samma sätt som skapandet - allt ifrån målning och keramiktillverkning till virkning, sömnad och pyssel av alla dess slag. 


ja, ja får väl klamra mig fast ordentligt vid allt detta bakande och skapande som får mig att må bra tills den dagen jag själv har "en bulle i ugnen"!







Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards