Alla inlägg den 1 mars 2010

Av drommenomenfamilj - 1 mars 2010 19:58

Idag har jag faktiskt haft en väldigt bra dag. Åh, det är så skönt att skriva dom orden och verkligen mena det! EN BRA DAG!


På jobbet är det sportlov för många av barnen så det är väldigt lugnt. Alla pedagoger kommer ner i varv och går mest omkring och myser. Skönt.


Här hemma är det ungefär samma känsla - J har haft sin första arbetsdag som enbart MUSIKER och tycker det är helt fantastiskt. Hans söndagsångest som alltid brukar vara ett återkommande inslag var som bortblåst igår. Och i morse satt han och visslade av glädje till frukost, vilket är något av ett mirakel. Vanligtvis är han ett litet "morgonmonster" som inte går att prata med förrän framåt lunch. Så det är verkligen en positiv förändring som gör oss båda väldigt glada!


Eftersom jag är vid gott mod idag och känner lite att någonstans kanske det finns en strimma hopp i alla fall, så tänkte jag bjuda på lite solskenshistorier.

(Det är dessa ni ska påminna mig om framöver då jag grottar ner mig i missmod igen  )


En liten solskenshistoria...

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4093011.ab


...och en till...


http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1623839/kim-karnfalk-jag-ar-gravid


...och lite fakta.

http://www.doktorn.com/story.asp?storyID=2042


Ja, nu ska jag fortsätta ta vara på min braiga dag/kväll - bäst att passa på!






Presentation


Jag heter M, är 32 år och bor i Stockholm. Välkommen till min blogg som handlar om vår kamp om att få ett barn. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt få barn i 4,5 år. Efter 9 misslyckade IVF-försök blev vi gravida på försök nr 10 - med tvillingar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards